15/8

Vet inte riktigt varför jag bloggar just nu. Jag har ingenting att säga. Dagarna segar sig förbi nu när OS är över. Sjukt tråkigt. 


What's new, då? Jag har haft ont i magen i flera dagar, vilket är JÄTTEKUL. Verkligen. Skrattar riktigt mycket. 
Vill även göra en ny header för den jag har nu ser inte bra ut. Men jag orkar inte. Too much effort. 

Hockeysäsongen får gärna dra igång snart, jag behöver någonting att se fram emot dessa sega dagar. På tal om det så får NHLPA och ägarna gärna komma överens snart. Det skulle suga med lockout. På riktigt. Dock finns det en liten positiv sak, som jag pratade med Sofia om häromdagen, och det är att alla unga spelare som åkt över kanske kommer tillbaka och spelar. Jag älskar att se våra unga talanger, så det är det enda som skulle vara bra med lockout. Dock så vill jag absolut inte ha den, har mycket hellre en vanlig NHL-säsong. Som det ska vara. 

That's that, I guess. See ya. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0